1.DATE DESPRE PLASAREA COMENZILOR
După plasarea comenzii tale produsele comandate sunt rezervate în sistem.
Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garanție că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate și intră pe lista de verificare din ziua imediat următoare. Ca procedură, toate comenzile plasate în ziua X sunt date spre verificare în ziua lucratoare imediat următoare.
Plasarea unei comenzi pe site-ul sneakercrew.ro nu garantează existența tuturor produselor din următoarele motive:
- produsele afișate online nu mai există în stoc, datorita unei erori de stoc, pierderi, etc.
- produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi în timpul procesului de confirmare a lor
Îți garantăm că lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea sistemului. Calitatea serviciilor pe care ți le oferim reprezintă prioritatea noastră, dar există elemente care sunt în continuare influențate de factorul uman.
LIVRAREA COMENZILOR
1. PRODUSE CU LIVRARE ÎN 24-48 DE ORE
Este disponibila doar pentru produsele care se afla in stoc. Dacă comandați unul dintre aceste produse, ne angajăm să o expediem în următoarele 24-48 de ore de la confirmarea comenzii. Vă rugăm să țineți cont de faptul că aceasta nu include weekendurile sau sărbătorile legale.
2. PRODUSE CU LIVRARE ÎN 2- 14 ZILE
Pentru anumite produse care nu se afla in stoc, oferim posibilitatea de a fii comandate, aceste produse vor fii livrate in 2-14 zile lucratoare de la data comenzii si vor fii comandate pe baza de avans 30% din pretul produsului!
La recepționarea coletului este necesar să verifici aspectul exterior al acestuia, respectiv să nu existe deteriorări vizibile.
Dacă remarci însă că pachetul este deteriorat grav și suspectezi că produsul poate fi afectat din aceasta cauză, poți refuza preluarea pachetului și informeză-ne de urgență. Dacă pachetul nu prezintă deteriorări vizibile, preiei coletul și semnezi confirmarea de primire pusă la dispoziție de curier. Curierul are obligația să predea fiecare colet personal, iar când este necesar să revină pentru livrarea lui.
De regulă, dacă curierul nu te găsește la adresa specificată, va suna la numărul de telefon menționat când ai efectuat cmanda și va stabili de comun acord cu tine un nou termen de predare a coletului.
Daca nici atunci nu te găsește la adresă, coletul va fi returnat magazinului. La primirea acestuia, noi te vom contacta pentru a afla motivul nelivrării și vom stabili o nouă expediție daca cumva a fost o greseala a curierului.
3. URMĂRIREA COMENZII
După ce comanda dumneavoastră a fost expediată, veți primi un număr de urmărire prin e-mail, astfel încât să puteți verifica stadiul livrării oricând doriți.
Fii pe faza, produsul comandat va ajunge in curand la tine!